23 Mayıs, 2016

Yeniden Merhaba

Herkese Merhaba!
Tam iki yıllık bir aradan sonra herkese merhaba!
Heyecanlı, keyifli bir merhaba!

Yazmaya ara verirken ki tek amacım yüksek lisans tezimi bir an önce dikkatimi dağıtmadan yazıp bitirmek ve bir türlü bilemediğim yakın geleceğe dair "biraz" fikir edinebilmekti.
Neler oldu, neler!
Bol bol seyahat ettim.
Türkiye'ye taşındım (kürkçü dükkanı misali!).
Evlendim.
İşe başladım.
Doktoraya başladım (bunlar ana başlıklar tabi ki).
Evliyim, mutluyum ve çok şükür hala çocuksuzum. :) Yanlış anlamayın ama çocuk sevmediğimden değil hala görmek istediğim çok yer, yapmak istediğim çok şey olduğundan.
Ama nereden başlasam bilemiyorum yazmaya, eşimle yaptığımız Paris seyahatinden mi, ege turundan mı, öğrencilerimden, kitaplarımdan ya da Türkiye'deki yeni hayatımdan mı?
Şimdi gençlerin ödevleriyle meşgulüm fazlasıyla. Biter bitmez buradayım.
Dönüşüm harika olacak!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu gadget'ta bir hata oluştu